brylcreem face wash

Wednesday, 14 November 2012
assalamualaikum,

ok,hari ni aku nak kongsi dengan korang tentang produk yang aku pernah guna,dan hari ini aku nak komen mengenai inya,

first produk that i have used befor, adalah brylcreem face wash.,yang nim first aku gune,mase form 1,tapi tak pernah nak comel pon~~ korang pernah tengok tak? ni dia


nilah dia produknya,semasa aku guna produk ini,boleh tahan lah,dapat jugak menghilangkan minyak di muka,
korang boleh cuba,tapi berhati-hati,takut tersalah beli yang palsu,beware,

thanks for reading

1 comments:

nora said...

mesti muka wan kini dah licin dan berseri...lepas ni banyak lagi awek cuba dekati..orgnyer pun mmg dah macho..hehe

Powered by Blogger.