BUKIT GUNTONG

Wednesday 14 November 2012
assalamualaikum
greeting to allaisey,macam kenal je

ok,berkenaan tajuk di atas,lame dah aku nak cerita, i think this is my bad experience,i thought,before that,jawab tak lagi salam tu,kekekeke,,
hari pertama,aku,rahim dan salmi,serta syafiqah telah terpilih,sebagai peserta bertuah,untuk menyertai kursus yang amat digemari just kidding,tak pon, iaitu kem luar satu malaysia, what kind of camp is that??
hahahaha!!so funny when i heard,but itulah kenyataan

hari khamis,my addmath test,aku terpaksa skip untuuk addmath test, ihate it, seab diaorang dapat soalan senang,but aku kene jawab soalan tahun 2009 wth,,but i dont care,sebab aku pun dah memeroleh A dalam matapelajaran yang dianggap 'killer' bagi sekolah len lah,

ok,dah lari tajuk ni,

kami sampai di bukit guntong pada pukul tepat 9.00 pagi,of course,tapi tak mula pun lagi,apa yang patot bermula,tunggu punya tunggu,sampai jam 12.00 oh my lord,baru nak memdaftar,sabar jelah.kita pendekkan

selepas mendaftar ,aku pergi tinjau lah tempat tu,alahai macam investigator lah pulak, hukkkk!! terkejut besar aku,lihat je tempat tuh,alhai MAk nak blik woiii,,!!penuh dengan katak-katak yang comel,nyamuk yang baik hati,serta lipan yang cute, inilah perkhemahan,

kemudian nya,petang tu,hujan pula merenyaikan dirinya,aduhai,beg aku dalam khemah,,Arghh!! nak gila aku dibuatnya,terima jelah,kemudian bermulalah aktiviti kami,iaitu taaruf, kemudian jam 6.30 mandi,
dan jam .15 solat maghrib.makan dan segalanya,

malam nya bermulalah aktiviti ikat mengikat,aduhai bencinya,dengan pasukan yang amat mendukacitakan,its okay,malamnya tepat jam 11.00 malam,sampai di tapak perkhemahan for having our supper,kemudian,,jeng,jeng!

semua kawasan perkhemahan gelap gelita,dengan tangisan langit yang sungguh menyungguh mencurah,hihi,tak nampak hape pon malam tu,kami dipaksa,untuk membungkus barang kami,dengan plastik yang agak besar,huhu,sedih aku rase. dengan keadaan yang agak mengotorkan sedikit,hihi

kami terpaksa tidur di dalam dewan terbuka,tidurlah kami dengan berpaksikan bulan dan bintang,kisah hari pertama yang agak memenatkan,dan mengjengkelan,hihi,but aku sudah melepasi,alhamdulillah,,

thats all,
thank you for reading

0 comments:

Powered by Blogger.